•Garstka informacji o mnie•
Kim jestem?
Nazywam się Michalina Boć.
Jestem psycholożką dzieci i młodzieży, psychoseksuologiem, uczestniczką czteroletniego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej oraz praktykiem metody Kids Skills i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Ukończyłam psychologię o specjalności wspomaganie rozwoju na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, co dało mi bazę do mojej pracy.
Kontynuowałam naukę studiując podyplomowo przygotowanie pedagogiczne, które pozwoliło mi rozszerzyć zakres swoich kompetencji.
Podyplomowo skończyłam również seksuologię kliniczną, co wzbogaciło mój warsztat o wiedzę dotyczącą seksualności.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w żłobkach, przedszkolach oraz szkołach podstawowych. Dzięki pracy w różnych typach placówek dla dzieci i młodzieży, posiadam szeroki wachlarz umiejętności oraz doświadczenia. Możliwość obserwacji dzieci oraz młodzieży na różnych etapach ich rozwoju pozwala mi na dogłębne rozeznanie się w sytuacji danego dziecka.
Mój główny obszar zainteresowań zawodowych to psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży. W podejściu wychowawczym kieruje się głównie założeniami Rodzicielstwa Bliskości oraz Porozumienia Bez Przemocy (NVC).
Szkolenia i warsztaty
- „Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach” I st. (LETSR) – gdzie uczyłam się jak wspierać i pracować z klientem krótkoterminowo, skupiając się na jego zasobach i mocnych stronach
- „Problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie”- wzbogacając swoją wiedzę na temat pracy z zachowaniami w obszarze dziecięcej seksualności
- „Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD” – gdzie poznałam techniki wspierania dzieci z ADHD i ich rodziców
- „Samouszkodzenia – jak pracować z młodym człowiekiem i jego otoczeniem?” – poszerzając swoją wiedzę w zakresie problematyki samouszkodzeń i wsparcia młodzieży
- „Zaburzenia lękowe” – zdobywając praktyczne umiejętności do pracy z dziećmi przebywającymi nadmierny lęk
- „Kids Skill’s” – ucząc się pracy w nurcie skupiającym się na uczeniu nowych umiejętności dzieci
- „Mutyzm wybiórczy” – poszerzając swoją wiedzę jak wspierać dzieci z mutyzmem i dorosłych
Wykształcenie
- Czteroletnia Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Crescentia (2023 - w trakcie)
- Przygotowanie pedagogiczne (2022)
- Seksuologia kliniczna (2024)
- Psychologia o specjalności wspomaganie rozwoju na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (2021)